هفت قانون طلایی تغذیه در دوران بارداری

مدارک لازم برای درخواست طلاق توافقی حتی اگر تغذیه خوبی داشته‌اید رژیم غذائی خود را متعادل‌تر کنید تقریبا همه بانوان باردار به مقادیر بیشتری پروتئین، بعضی از انواع ویتامین‌ها و مواد مانند اسید فولیک و آهن و کالری برای دری انرژی نیاز دارند غذاهای آماده را محدود کنید زیرا آنها فقط حاوی مقادیر زیادی کالری بدون غذائی هستند به خاطر داشته باشید که معنای بهتر خوردن همیشه بیشترخوردن نیست شاید تعجب کنید اما شما فقط طلاق توافقی چیست روزانه به کالری بیشتر از قبل نیاز دارید یعنی در کل کالری روزانه خیلی راحتتر از آن چیزی که فکر می کنید این کالری اضافه به بدن شما می رسد از خوردن گوشت و ماهی خام و پنیرهای ن بپرهیزید مطلقا به غذاهای دریائی خام مثل سوشی خام یا صدف نزدیک نشوید همچنین از شیر پاستوریزه نشده، پنیرهائی مانند کامبرت و فتا، گوشتهای کم پخته شده یا خام پرهیز کنید بعضی از انواع ماهی شامل متیل جیوه می باشند طلاق توافقی چقدر طول می کشد ترکیبی که به نظر می رسد در دوز بالا برای مغز در حال رشد جنین و فرزند شما خطرناک است توصیه این است که مصرف ماهی تن و نیز انواع کنسرو ماهی را به گ معادل دو وعده در هفته محدود کنید در ضمن مراقب نظ آشپزخانه‌تان باشید همه موارد بالا می توانند منبع باکتری بوده و به فرزند متولد نشده شما آسیب برسانند نوشیدن الکل در زمان حاملگی می تواند باعث آسیبهای فیزیکی، اختلالات یادگیری و مشکلات احساسی هزینه طلاق توافقی در فرزند شما شود بنابراین تعداد زیادی از متخصصین توصیه می کنند که در تمام دوران بارداری از خوردن مشروبات الکی خودداری کنید همچنین شما باید از خوردن نوشیدنی‌های کافئین دار تا حد اان بپرهیزید من است که تحمل این روشهای تغذیه‌ای داههای اول برای شما خیلی ناخوشایند و سخت باشد اما توجه داشته باشید که بعضی از مطالعات نشان داده اند که دری بیش از فنجان قهوه در روز می تواند باعث سقط، وزن مشکلات طلاق توافقی کم نوزاد و حتی ه زائی شود کافئین در چای، کولاها، شکلات و نوشیدنی های غیر الکلی و کاکائو نیز وجود دارد

به جای اینها دم کرده های بدون کافئین بیاشامید البته بهترین روش این است که از نوشیدنیهای سالمتر مثل شیر کم چربی، آب میوه های خالص و یا یک لیوان آب با چند قطره لیمو استفاده کنید از قرص های ویتامین و مواد استفاده کنید در یک دنیای ایده آل و کامل، بدون وجود تهوع‌های صبحگاهی و ویارهای مراحل طلاق توافقی در دوران عقد شدید، یک غذائی خوب و کامل باید شامل کلیه موادی باشد که شما در دوران بارداری به آن نیاز دارید اما در دنیای واقعی ما، دری قرص‌های ویتامین به مواد می تواند تضمین‌کننده این باشد که شما همه مواد غذائی مورد نیاز خود را دری می‌کنید مطمئن شوید که داروی شما حاوی تا میکروگ اسید فولیک است زیرا کمبود این ویتامین گروه ‌ می تواند باعث نقایصی در لوله عصبی جنین مانند اسپاینا بیفیدا شود در ماههای نمونه دادخواست طلاق توافقی بعد شما معمولا احتیاج به دری آهن و کلسیم خواهید داشت تا مطمئن شوید که مقادیر مورد نیاز از این مواد را دری می‌کنید افرادی که رژیم گیاهخواری داشته و یا مشکل پزشکی خاصی مانند دیابت، دیابت حاملگی، کم خونی و سابقه تولد نوزاد با وزن پایین را دارند باید با پزشک‌شان در مورد نوع ویتامین ها و مواد مورد نیاز خود مشورت کنند همواره به خاطر داشته باشید که بیشتر همیشه بهتر نیست از خوردن مقادیر تفاوت طلاق توافقی با طلاق خلع و مبارات زیاد ویتامین ها و مواد بپرهیزید زیرا این عمل می تواند به فرزند در حال رشد شما آسیب بزند در دوران حاملگی رژیم نگیرید رژیم گرفتن در دوران حاملگی به شدت برای شما و جنین‌تان خطرناک است بسیاری از رژیم های کاهش وزن با کاهش دری آهن، اسید فولیک و بسیاری از ویتامینها و مواد مورد نیاز می باشد به یاد داشته باشید که افزایش وزن یکی از نشانه های مهم حاملگی طبیعی است احتمال به دنیا آوردن نوزاد مزایای طلاق توافقی سالم در بانوانی که خوب غذا خورده و افزایش وزن طبیعی دارند بیشتر است بنابراین اگر شما با خوردن غذاهای تازه و سالم و مقوی در حال اضافه کردن وزن هستید نگران نشوید، شما باز هم بزرگتر و چاق تر خواهید شد توجه داشته باشید که به تدریج افزایش وزن پیدا کنید

به طور کلی، اگر وزن شما پیش از حاملگی مناسب بوده شما باید بین تا کیلو گ اضافه وزن پیدا کنید اگر شما کمی کمبود وزن داشته اید می توانید طلاق توافقی چیست و چگونه انجام می‌پذیرد؟ قدری بیشتر مثلا / تا کیلوگ وزن اضافه کنید و اگر وزنتان بالا بوده باید قدری کمتر و بین تا / کیلوگ وزن اضافه کنید اگر شما کوتاه قد هستید سانتیمتر و یا کمتر یا در دوران نوجوانی هستید و یا بیشتر از یک جنین دارید باید در مورد افزایش وزن مناسب با پزشک خود مشورت کنید این که چه زمانی افزایش وزن پیدا کنید تقریبا به اندازه میزان آن مهم است کمترین اضافه وزن باید در سه ماهه اول باشد، بین گ ت مراحل طلاق توافقی کیلو، و بعد به تدریج وزن شما اضافه‌تر شود؛ بیشترین اضافه وزن باید در سه ماهه آخر یعنی زمانی که جنین بیشترین رشد را دارد، اتفاق بید، حدود گ در هر هفته هر چهار یک بار، یک غذای کم حجم میل کنید حتی اگر شما سیر باشید من است فرزند‌تان گرسنه باشد؛ بنابراین سعی کنید که هر یک بار چیزی میل کنید اگر ویار دارید یا حالت تهوع یا سوزش سر دل یا سوء هاضمه، خواهید دید که دری یا وعده غذا با حجم قانون جدید طلاق توافقی کم بسیار قابل تحمل‌تر است تا خوردن سه وعده غذای پر حجم هیچ کدام از وعده های غذائی خود را حذف نکنید، من است که شما گرسنه نباشید اما فرزند شما مرتبا به مواد غذائی نیاز دارد گاهی با خوردن مواد شیرین مورد علاقه تان از خودتان پذیرائی کنید اگر چه غذاهای فرآوری شده و میان وعده های ه بندی شده موجود در و دسرهای شیرین نباید جزو مواد غذائی همیشگی شما باشند، اما این دلیل نمی شود که در دوران مراحل طلاق توافقی در دوران عقد بارداری از همه خوراکیهای مورد علاقه خود چشم‌پوشی کنید بعضی از جایگزین‌های خوب در این مورد می تواند شامل یک دسر موزی، شربت بدون چربی و یخ زده میوه ها و یا ماستی که با بیسکویت مخلوط شده است باشد اما یادتان باشد که اگر تسیلم وسوسه شدید و گاهی شیرینی، کیک و یا چیز مشابهی خوردید خودتان را سرزنش نکنید چون مقدار کمی کیک یا شیرینی اصلا به شما و فرزندتان صدمه نمی زند


هفت قانون طلایی تغذیه در دوران بارداری